Tidsbrist brukar hamna i topp när marknadsteam rankar sina största utmaningar. Om man bara hade en assistent att delegera till eller en expert att be om råd! Med ChatGPT […]
När många som hittills mest lekt med gratisversioner av ChatGPT går i skarpt läge för att inte komma efter konkurrenterna kommer marknadsföringen att förändras snabbt och på många sätt. Vårt […]
Rätt använd är Open AI:s chatbot ChatGPT är ett kraftfullt verktyg för innehållsproduktion. Märk väl: ett verktyg. Det behövs fortfarande en kompetent mänsklig skribent i processen om du vill att […]
ChatGPT har fått många att darra av upphetsning i tron att chatroboten nu kommer att kunna fylla deras digitala kanaler med innehåll. De har knappat in en kort prompt och […]
Vill du vara mer produktiv, fokuserad och kreativ när du jobbar? Då finns det några saker med din fysiska arbetsplats att tänka på. Ljuset, din kroppsställning och takhöjden till exempel. […]
Du har säkert hört att man ska begränsa sina budskap – i en presentation, kampanj, video eller vad det nu är – till max fem, gärna tre. Eller ännu hellre: […]
Det händer att jag pratar med en marknadschef som säger att ”vi jobbar med Account Based Marketing, inte Inbound Marketing”. Som om det gällde att välja mellan de två strategierna. […]
Du är äntligen klar med blogginlägget som kommer att hjälpa läsarna i din målgrupp med en av sina stora utmaningar. Dags att publicera och vänta på resultatet! Nix. Affärsvärdet av […]
Misstänker du att företagets blogg skulle kunna generera mycket mer trafik och engagera betydligt fler läsare? Här får du några konkreta tips insamlade från ledande SEO-experter och lärdomar från alla […]
Brukar du fundera på vad du kan göra för att företagets blogg ska generera mer trafik till hemsidan och artiklarna ska få fler engagerade läsare? Det gör jag också – […]